Friday, February 18, 2011

If it has nothing to do with you, don't get involved. It's simple.

ade laa sorg tua yg tak sedar diri neh tau . dia pon stay kt taman umaa aku neh . kteorg 1 adik bradik called him as "MAULANA". tatau nape . maybe sebab bajet alim kott . dia neh aku tatau ape msalah dia ngn kteorg smpai dia nak amik tau kteorg neh pkai cnee . 

i mean siap ckp kt org taman aku yg dia nak pantau anak pakteh a.k.a abah aku laa tuu . korg tau sebab ape ?? sebab pkai short or seluar pendek laa senang ctee . lahh ! sumpah bangang kann ?? ko jge laa hal anak bini ko ! yg ko sibok nak jge hal umah kteorg pehal ?? kte umaa aku ! 

mak bapak aku kot yg bayar umaa neh ! bukan ko lahh mangkuk ! heishh bengkek aku ngn dia weh ! tau laa anak bini dia sume tak cun kan ! haha (: bajet kteorg cun lah ? tak lahh . just sekadar sedap mte memandang jee . haha . so prasan ;p 

No comments:

Post a Comment