Tuesday, February 1, 2011

best friends forever :)

teringat aku time form 5 . aku neh students baru kt sek . men teknik klang :) class plak binaan bangunan kan . haha . yg aku happy , kteorg 1 class neh cm 1 family . tpi skrg neh je aku baik ngn abu , aien , umey , cipoy and most of important is norshafiqah elina . dy dah mcm twins aku dah . tapena aku anggap dia as kwn aku . dia dah mcm family aku dah . banyak rahsia aku ngn dia :) org tapena tau pon even family aku sndri . hee ;p aku tak kan dpt carik org yg cm dia . sebab dia lain . dia paham cara aku , dia paham perangai aku . thats why aku banyak tehutang budi kt dia . sumtimes dia laa tmpat aku luah ape yg aku tak puas ati . tpi even aku pena rse cm dy kkdang bosan ngn msalah aku , tpi aku ctee gak . haha . sebab dia akan try cnee pon tok amik ati aku balik . hehe :) thanks syg ~ aku akan simpan jam , n cincin yg kte beli tuu :") always okay ada ngn aku . tpi dlm form 5 jugak aku tau bukan sume org kte boleh caya kan ?? ada yg jenis mkn kwn sndri . heishh tak baik btol :( tpi alhamdullillah aku tapena kne , just aku pena kne ngn laki yg tapena nak appreciate aku . haha ~ tpi sume ctee lame . tpi pling aku ingat ble kteorg ada trip g ganu ngn class ppu . haha . klaka siott . happy sgt . mcm nak pusing balik mse neh ;) hee 

No comments:

Post a Comment