Tuesday, February 1, 2011

aku ~

hurmm . sedeh gilee jdi the real me ~ nak tau nape ?? sebab jdi dri sndiri laa yg susa . sumtimes kte kne pnting kan dri org lain dari diri sndri . tapi ble time kte , dorg pon buat bnde yg same ta ?? aku rse mostly tde yg buat cmtuu . bukan nak ckp dorg selfish kee ape . tpi ble pkir ape yg kte buat kt org , n ape yg kte dpt blik , aku rse cm tak berbaloi oh ! :( . lepas tuu , time aku dorg buat aku neh cm anjing . bukan nak ckp laa , sumtimes family aku pon layan aku cmtu . but not cm anjing yg aku ckp tdi . dorg neh lain laa skit . aku sedeh sgt bile time aku nak hangout ngn mber jee , sure dorg marah . aku tatau pe salah aku kt mate dorg . blee time kakak aku g holidays ngn friends dorg , even bukan dlm negeri sndri pon dorg tak kesah . tatau nak describes cnee feeling aku neh ~ cm nak jerit tpi taboleh . nak marah pon taboleh nti dorg igt aku neh kurang adab plak kan . so aku biar kan jelaa . aku mmg tapena sikit pon nak salah kan family aku . sebab aku tau dorg buat sume neh for kebaikan aku . tpela , nak buat cnee . tepakse aku diam kan jee hal neh . smpai mse nanti maybe dorg takan buat lagi kan . just aku nak pkir +ve la . dah tanak nyusah kan mk ayah aku sume . hee :) 

No comments:

Post a Comment